Untitled Document

活水基金Facebook

普通話「金錢以外」
「金錢以外」《愛•與我同行》
 
愛•與我同行講者:香港公教婚姻輔導會 | 第六集:資訊科技
請等候片刻...
 

如遇問題,請按聯絡我們,讓我們盡快跟進。

  返回目錄  

  一句陳舊的說話:「結婚是戀愛的墳墓」。當中大概是指婚後失去了當初拍拖時的情懷,沒有激情,沒有浪漫。隨著網上軟件的推陳出新,whatsapp,facebook等都讓我們看到很多歷久常新的愛情故事,印證著結婚並不是戀愛的殺手,兇手反而是夫妻間的不同性格和溝通模式。


  正如以下既情境:


文:做咩唔覆我whatsapp嘅?咁你幫我交咗電話費未呀?陣間cut我service就煩喇﹗


Helen:你whatsapp我,除咗吩咐我之外,就無其他嘢嗱?


文:咩其他嘢呀?


Helen:你以前都唔係咁嫁﹗


文:咩唔係咁呀,都唔明你講乜﹗


Helen:我講以前呀﹗


文:咩以前呀?


Helen:你諗吓﹗


文:呀老婆呀,我呢排真係好忙,你放過我啦﹗


Helen:忙﹗只是你忙?我好得閒?﹗


文:我唔係咁嘅意思,我想話……


Helen:你想話咩?咩吖?


文:我想話我地結咗婚,一齊組織咗個家庭,應該要向前望,唔好只係睇翻以前。


Helen:   唔好向前望?﹗你諗吓你結婚前,一日會whatsapp我幾多次?會寫啲咩俾我?你依家除咗吩咐我做嘢之外,連覆我whastsapp都嫌麻煩呀﹗


文:咁我份工係咁忙,你知嫁﹗況且我地放工都會返屋企,到時大把時間傾啦﹗係咪?


Helen:唔係咁嫁﹗唔同嫁﹗


文:有咩唔同啫?


Helen:你變咗喇?


文:我有咩變呀,變咗啲咩呀?


Helen:你變咗隻烏龜呀﹗死烏龜﹗


文:咩烏龜咁難聽呀?﹗


Helen:冷血動物﹗無感情﹗無情趣﹗淨係識得計呢樣,計嗰樣,翻到屋企就淨係識得同我講點樣儲錢,點為將來計劃,你知唔知我想要啲咩嫁?﹗


文:老婆……


Helen:唔好叫我老婆呀﹗烏龜﹗


文:咁你係我老婆,唔叫你老婆,咁叫你咩呀?


Helen:總知唔好叫我老婆啦﹗死烏龜﹗


文:死烏龜?﹗你係咪想嗌交先?


Helen:好呀﹗想點嗌呀?﹗


  就是因為一些瑣碎事,阿文和Helen由開始頂撞,至現在經常爭吵,對彼此關係已造成一定影響。Helen愛美富創意的性格,隨心所想的向阿文表達關心,同時亦希望獲阿文溫馨的回應;但阿文作為這小家庭的男主人,重視如何為將來籌劃一個穩定而安全的家的感覺,其實兩者並無衝突,但為何他們的爭吵情況漸變嚴重,相信與他們的性格和溝通期望有好大的關係。經常聽到人說,婚姻是一凹一凸的結合,而阿文和Helen他們都是被對方的不同性格和長處所吸引,為何會產生如此的衝突呢?分別是婚前的阿文,有計劃地注視及欣賞到Helen的性格和特質,亦捉摸到Helen的心靈上的需要,同時間亦能展示出Helen本身所缺乏的才華,故能將兩個截然不同的人拉在一起;反之,婚後的阿文,他的性格其實沒有轉變,但重點放於籌劃家庭的將來,減少了注視Helen對溫馨和感性層面的需要,產生了溝通上各走各路的情況,而未被滿足的Helen,根本再難注視到阿文為家庭的將來所花的心力,而形成衝突。


  回歸最初,資訊科技、通訊器材都只是死物,必須靠使用者善用,才能發揮它們的效能。如果阿文和Helen能夠好好的表達自己的需要,尋找彼此能接受的溝通模式,緊記對方的不同性格正正是自己的補品,相信會更有助建立親密和甜蜜的婚姻關係。
返回頁頂
返回頁頂
  返回目錄