Untitled Document

活水基金Facebook

普通話「金錢以外」
「金錢以外」《平衡生活 豐盛人生》
「金錢以外」電台節目  
平衡生活 豐盛人生》 講者:聖神內更新團體 | 第八集:謙遜與自信(三)
請等候片刻...
 

如遇問題,請按聯絡我們,讓我們盡快跟進。

忠:各位朋友你地好,我係更新團體嘅阿忠。


儀:我係呀儀,大家好。


忠:呀儀呀,上星期我地開始同大家分享「謙遜」同埋「自信」。今日我地繼續傾下呢個話題,繼續研究鍛鍊「謙遜」嘅方法。


儀:上星期我地鼓勵大家鍛練「謙遜」,由學習「禮讓」開始。唔知大家有無利用過去幾日練習「禮讓」呢?感覺如何呢?


忠:呀儀呀,你有無發覺好多城市人都好似好趕時間,無辦法接受自己排嘅嗰條隊最慢。過關,係超級市埸比錢,又或者排隊「咁」錢嘅時候就最明顯。爭先恐後不特止,如果有一條counter新開,周圍排隊嘅人就會好似Rambo咁,衝鋒陷陣,絕對唔可以能失去先機,慢人一步就好唔開心。


儀:如果排一條好慢嘅隊,可能因為個職員比較新手,又或者前面有一D預計唔到嘅事「kick」住,自己不期然就會無名火起。搭地鐵火車就更多古怪事情。有d人硬係要扮瞓覺都唔唸住讓位比有大肚婆或者老人家。都唔知乜野心態。


忠:不過有d人唔係因為自我中心又或者真係好趕時間而唔禮讓喎,反而係因為難為情,覺得潮流都唔「興」「禮讓」,覺得唔好意思,所以唯有扮瞓覺。又有d人怕如果起身讓位,但係人地拒絕自己嘅好意 (可能因為對方覺得唔好意思,又或者心裡高傲嘅性格,有人讓位都唔領情),咁咪好尷尬?好瘀個喎。


儀:怕瘀咪積係無自信囉。因為無自信就連「好事」都唔敢做,都幾可惜喎。我記得德蘭修女有句名言,『如果你做善事,人們說你自私自利、別有用心,不管怎樣,總是要做善事;人們確實需要幫助,然而如果你幫助他們,卻可能遭到攻擊,不管怎樣,總是要幫助;』


忠:呢d就係真正嘅自信啦。聖經都教我地要顧及別人嘅需要。斐理伯書有一段係咁寫嘅:「不論做什麼,不從私見,也不求虛榮,只存心謙下,彼此該想自己不如人;各人不可只顧自己的事,也該顧及別人的事。」我地可以選擇「讓人地優先」,去鍛鍊自己嘅「謙遜」同埋自信。


儀:咁你會唔會讓位比人賩?


忠:會呀!不過有位我梗係會坐啦。但係我就會留意有無人有需要坐,我會第一時間讓位比人嘅。聖經羅馬書教我地:「論尊敬,要彼此爭先。」


儀:呀忠呀,聽你咁講,「讓人地優先」其實仲可以係「尊重人」嘅表現喎。我地個個都希望人地尊重自己,好似自己係世界嘅中心一樣。希望個spotlight時時照住自己。坐就要坐首席,你行,人地就要讓路。


忠:其實我地可以選擇「尊重人」來鍛鍊自己嘅「謙遜」同埋自信。與其吓吓希望成為眾人嘅焦點先至有滿足感,不如學吓尊重別人,讓別人先發言。讓別人展示佢地嘅光芒。亦可以幫助人地跨越佢地嘅困境,讓佢地成長進步。呢d都可以令我地變得更「謙遜」同埋表現得更自信。


儀:係啦,我地唔使吓吓要食住人,或者踩住人先至表示自己叻嘅。


忠:仲有一種方法,就係講少、d聽多d。聖經雅各伯書教導我地要:「敏於聽教,遲於發言,遲於動怒」。


儀:我都好同意呀。希望大家開始試下放低身段,鍛鍊「謙遜」啦。呀忠呀,今晚時間夠啦,我地「聽」晚再同大家分享點樣學習「謙遜」,表現「自信」啦。再見。


忠:再見。
  返回目錄