Untitled Document

活水基金Facebook

普通話「金錢以外」
「金錢以外」《平衡生活 豐盛人生》
「金錢以外」電台節目  
平衡生活 豐盛人生》 講者:聖神內更新團體 | 第六集:謙遜與自信(一)
請等候片刻...
 

如遇問題,請按聯絡我們,讓我們盡快跟進。

忠:各位朋友你地好,我係更新團體嘅阿忠。


儀:我係呀儀,大家好。


忠:呀儀呀,我地另外兩位朋友Simon同埋Pinky係過去兩個星期,呢個「金錢以外」嘅環節,同大家分享要點樣做,至可以成為卓越嘅人,特別係喺工作方面,點樣可以俞做俞好,俞做俞順利喎。來緊直至月尾,不如我地轉一轉話題吖。


儀:好呀,咁我地傾d乜好呢?


忠:不如我地傾吓「謙遜」同埋「自信」吖。


儀:好呀。你揀「謙遜」同埋「自信」,係咪意味住佢地有好密切嘅關係呢?


忠:你講得無錯。今時今日,好多人都認為,要成功就一定要有「自信」。「謙遜」就好似無乜人講嘅喎。


儀:出黎社會做野梗係要有自信啦,一定要喺其他人面前表現自己嘅優點,而且要有一個「勢」(架勢個勢)。就算遇到一d自己唔識嘅野,或者只係知d唔知d,都有死頂。絕對唔可以比人知道自己唔識。


忠:順住呢個唸法再去做,就係要食住人。對競爭對手又好,對下屬又好,甚至對家人都係。漸漸我地就變得好自以為是啦,自吹自擂啦、死要面、犯眾僧。自己就乜都啱,明明自己錯都要賴人。對人就更加係百彈齋主、死不認錯。


儀:阿忠呀,究竟呢d係咪真係「自信」呀?似「傲慢」、「自大」多d喎。


忠:你講得啱。「傲慢」、「自大」其實唔係「自信」。佢地本來以為係增強自信嘅行為,變成操控他人、自吹自擂、誇張失實、死不認錯、吹毛求疵。變成「驕傲」、「傲慢」。好多人用「傲慢」嘅姿態掩飾自己嘅「不安全感」。


儀:我明啦,真正「自信」帶來嘅唔係「傲慢」,而且飱飱相反,真正「自信」帶來嘅應該係「謙遜」。


忠:現今社會,「謙遜」需要好大勇氣先至做得到。事實上,自己有好高嘅「自我肯定」先至會「謙遜」,有良好嘅「安全感」先至會「謙遜」。


儀:阿忠呀,講開「驕傲」同埋「謙遜」,聖經點樣講呀?


忠:聖經話「愛,不誇張,不自大」。即係叫我地唔好做「驕傲」嘅人。原來天主唔喜歡「驕傲」嘅人,佢喜愛嘅係謙遜嘅人,佢仲許諾要救助謙遜嘅人,指引佢地,賜智慧比佢地,仲會舉揚佢地,要使謙遜嘅人得到光榮。相反,天主憎惡驕傲嘅人。天主最憎惡嘅事之中,第一件就係驕傲。一班天使因為「嫉妒」同埋「驕傲」變成咗魔鬼,係「驕傲」使導致魔鬼被逐出樂園。


儀:咁我地就分得好清楚啦,其實我地唔需要事事扮「掂」。更加唔使「傲慢」同埋「自大」。因為「傲慢」只不過代表自己係一個以自我為中心嘅人,唔理人感受。相反,「謙遜」並唔係代表無自信、懦弱、自卑或者是沒骨氣。反而,要有好高嘅心理質素嘅人,同埋有自信嘅人,先至會做到「謙遜」。


忠:無錯,「謙遜」並唔係睇少自己,而係少d睇自己,「謙遜」先至係勇氣嘅表現。


儀:仲係「愛」嘅表現吖嘛。「愛,不誇張,不自大」。耶穌就係最好嘅典範啦。佢身為天主,都為佢嘅門徒洗腳,真係唔簡單。


忠:我都好同意呀。希望大家開始試下放低身段,學習「謙遜」啦。呀儀呀,今晚時間夠啦,我地聽晚再同大家分享點樣學習「謙遜」,表現「自信」啦,再見。


儀:再見。
  返回目錄