Untitled Document

活水基金Facebook

普通話「金錢以外」
「金錢以外」《平衡生活 豐盛人生》
「金錢以外」電台節目  
平衡生活 豐盛人生》 講者:聖神內更新團體 | 第三集:寬恕(三)
請等候片刻...
 

如遇問題,請按聯絡我們,讓我們盡快跟進。

A=Andrea  L=Linda


第三晚


A:晚安!大家好!我是聖神內更新團體的Andrea。


L:大家好!我是Linda。


A:好高興收音機旁邊的聽眾繼續收聽『金錢以外』這個節目。


L:這兩晚,我地開始了一個新主題,就係『寬恕』。我們自願去寬恕人,仲要係無條件咁去原諒人,是因為我們有能力去愛曾經傷害過我們的人。唔好以為原諒人是弱者既表現喎。


A:相反,我們自願去寬恕人,我地就不會再被怨恨困擾,內心充滿著平安,有能力繼續為未來而活,不會被怨恨令我地的生活停滯不前。


L:所以,雖然難以避免人地得罪同傷害自己,但我地都可以有能力繼續好好生活。


A:不過,正如前兩晚提到,我地對寬恕存在不少誤解。有時令到我地唔知應唔應該寬恕傷害我地既人。今晚我地繼續探討另一個常見既,人們對寬恕的誤解,就係以為寬恕人,就代表要與對方,或者等於可以恢復原本的關係或者維持一段關係。


L:其實,這是對寬恕最大的誤解。寬恕不等同恢復一段關係。


A:係呀。約十年前,我有個唔好的經驗。我加入了一個團體,認識其中有一位會員,本來相處都幾融洽,但後來我知道佢在我背後嘲笑我、蔑視同中傷我,令我好唔開心,我感覺受傷害,而且內心產生怨恨情緒。


L:咁你有沒有對付佢呀?


A:我無做任何嘢。只希望事件能夠淡化,我只想在兩年後當完成自己的責任就退會。我亦盡可能唔見對方,怕自己唔知會有甚麼反應。我無報復,但我知道後來有人不值佢其他的所為,寫了一封歷名信投訴佢,其實封信並唔係我寫既但有人以為係我做。


L:咁後來點呀?


A:我怕同佢繼續合作會令我繼續受傷害,唔想同佢保持關係,因為我當時懷著忿恨與不寬恕的心,無想過要原諒佢。而這事件困擾了我好多年,即使有人在我面前提佢,我的心都唔會砰砰亂跳!


L:你後來如何處理好你這份傷害呀?


A:我直到我05年我開始信主,我開始有被愛同被釋放的經驗,我憑主耶穌給我的力量寬恕左這個多年前傷害我既人。是無條件的寬恕。之後,這件事無再困擾我。


L:咁你有無同對方和好如初呀?


A:咁就無喎。雖然我原諒左佢,而我亦從困擾中釋放過來,但我未想過要同佢重新建立關係,而且建立信任都並非一朝一夕既事。


L:是呀,恢復關係與寬恕是兩回事。寬恕是立即的,而恢復關係是需要經過時間去建立信任。恭喜妳呀Andrea!寬恕曾經傷害過我們的人,確實是對我地有好處。我地希望大家都可以無條件原諒人,繼續好好生活。


A:我都好開心終於讓我回復平安喜樂既心。


L:今晚講到這裡吧,明晚再傾啦。拜拜。

  返回目錄