Untitled Document

活水基金Facebook

普通話「金錢以外」
活水基金簡介及標誌的意義  
生活投資Blog》 講者:聖神內更新團體 | 第六十四集:謙遜與自信(四)
請等候片刻...
 

如遇問題,請按聯絡我們,讓我們盡快跟進。

專訪「活水基金」 – 一股福傳新動力

儀:各位朋友你地好,我係更新團體嘅阿儀。


忠:我係呀忠,大家好。呀儀呀。今日我地繼續傾下「謙遜」同埋「自信」呢個話題,繼續研究鍛鍊「謙遜」嘅方法。


儀:自從上個星期四晚開始,我地鼓勵大家選擇「謙遜」,因為「謙遜」先至係自信嘅表現。相反嗰d目中焦人呀、死不認錯、尖酸刻薄、踩低人抬高自己,自我中心嘅人呢,只不過係「驕傲」同埋「傲慢」,並唔係自信。


忠:我地分享過一d鍛鍊「謙遜」嘅方法啦,就係選擇「讓人優先」同埋以「尊重人」嘅行為開始。包括讓人先發言。今日我地再講吓另一個練習「謙遜」嘅方法,就係「虛心學習」啦。


儀:呀忠呀! 而家d人認叻就認唔切,乜都話知,有時仲講到似層層,好似好醒,原來無料扮專家,識少少扮代表。要佢地「虛心學習」都唔容易。


忠:我都明白,都係缺乏「安全感」先會令佢地死都要扮識野,驚比人睇少吖嘛。其實都「鄧」佢地辛苦。有時比人識穿咗,仲會比人笑成世,都無乜著數。真正有「安全感」同埋自信嘅人,先至做到「虛心學習」。


儀:聖經中箴言15章12節提醒我地:「輕狂者不愛受人指責,也不願與智慧人往來。」


「輕狂者」即係嗰d「驕傲」同埋「傲慢」嘅人啦,佢地唔會肯開放自己接受人地意見。覺得人地係指責自己。聖經話,咁樣我地就唔會進步,唔會令自己更有智慧。


忠:我以前都好「自滿」有d「傲慢」架,同上司硬係唔咬弦,佢成日話我呢樣錯呢樣又唔啱。我又好勞氣,覺得佢有心挑剔,自問做野盡心盡力,就唔明佢點解樣樣好似要針對自己。有一次佢提醒我,話我太自信,淨係以為自己嘅野就一定啱。佢知道我係基督徒,叫我唸唸耶穌教導我地要謙遜。嗰次真係當頭棒喝。我好多謝佢嘅提醒,原來自己不知不覺變得目中無人,同埋「驕傲」。


儀:咁你後來點呀?有無謙遜翻d呀?


忠:而家好好多啦! 以前以為老闆有意見就係批評自己,只係自己過唔到。其實佢肯教我,都係想我我醒d。


儀:聖經箴言咁話:「避免教導的,是作賤自己;聽從規勸的,必獲得機智。」


忠:我好同意呀。


儀:如果你開放自己,接受地嘅提點,你會變得更有智慧。你虛心受教嘅話,你會變得更加可愛架。


忠:係生命裡,我地要選擇究竟自己想「係」一個有智慧嘅人吖,還是只係一個自以為是,或者係「扮」醒嘅人。係醒目仔還是「扮」醒目。


儀:如果你只想「扮」醒目的話,咁你自然唔會容許自己有「唔識野」嘅時候,你會使出渾身解數來吹噓自己,但其實自己都無進步。


忠:相反願意受教,勇於發問保持學習精神,同埋求知探究嘅精神,先至令我地進步。而且虛心受教嘅人,同人一定會少d衝突。聖經都咁話架:「傲慢只有引起爭端,虛心受教的人纔有智慧。」


儀:我都好同意呀,我唸你都想做個有智慧嘅人啦。希望大家開始試下放低身段,鍛鍊「謙遜」啦。今晚時間夠啦,我地「聽」晚再同大家分享點樣學習「謙遜」,表現「自信」啦。再見。


忠:再見。
  返回目錄