Untitled Document

活水基金Facebook

普通話「金錢以外」
活水基金簡介及標誌的意義  
生活投資Blog》 講者:聖神內更新團體 | 第六十二集:謙遜與自信(二)
請等候片刻...
 

如遇問題,請按聯絡我們,讓我們盡快跟進。

專訪「活水基金」 – 一股福傳新動力

忠:各位朋友你地好,我係更新團體嘅阿忠。


儀:我係呀儀,大家好。


忠:呀儀呀,尋晚我地開始同大家分享「謙遜」同埋「自信」。今日我地繼續傾下呢個話題,仲會研究鍛鍊「謙遜」嘅方法。


儀:尋晚講過,今時今日,要成功就一定要有「自信」。但係,就好多人都誤會咗,以為「驕傲」就係「自信」。其實啱啱相反,「謙遜」先至係自信嘅表現,而且係「愛」嘅表現添。聖經話「愛,不誇張,不自大」。


忠:有d「驕傲」同埋「傲慢」嘅行為係好明顯嘅,而且犯眾憎,好似目中無人呀、死不認錯、尖酸刻薄、踩低人抬高自己。但係有d就無咁明顯,但係都係「驕傲」。呀儀呀,你知唔知邊d係歸呢一類呀?


儀:我要「謙遜」d答你先得。我相信就係:乜到要爭一餐呀、認叻認唔切呀、唔識欣賞人、任性呀、唔理人感受呀、日彈夜彈,「sun」到樹葉都落呀。


忠:係呀,雖然呢d行為未至於傷害人,但係久而久之,就會影響人與人之間嘅關係。真係要留意。


儀:即係話,「傲慢」嘅行為並唔係反映「自信」。「謙遜」嘅行為先至反映「自信」。「謙遜」唔單至係內心嘅想法,仲會反映係行為上。


忠:整部聖經都叫我們「係天主面前空虛自己」。意思係『驕傲係我地自己應該放棄的野。』係一種選擇。我地可以選擇唔再以自我為中心,可以選擇唔再自以為是,我地可以選擇唔再任性,你選擇以謙遜的行為來顯示真正嘅自信。


儀:有人話,謙遜係「自我遺忘」。就係將注意力集中係幫人,或者「照顧人地嘅需要」上面,而唔係唸自己嘅著數。


忠:講起將注意力集中係「幫助人」,我就唸起德蘭修女,佢真係偉大。但係佢嘅偉大並唔係因為佢嘅豐功偉積,而係佢一生「謙遜」咁去服務印度加爾各答垂死嘅人。


儀:又好似四川地震咁呀,雖然死咗咁多人,又有數以百萬計嘅災民,但係呢件事引發出更加出乎意料嘅善行,大家咁樂意去損助災民。大家咁有同情心,係因為我地先有一種內心嘅「安全感」,同埋「自我遺忘」感,先至可以做到。


忠:無錯,自我嘅人唔會體會到別人嘅痛苦。「謙遜」嘅人就可以做到。或者你會問,「謙遜」有無得學,或者鍛鍊嘅呢?


儀:謙遜是可以鍛煉出來的,通過反覆、反覆再反覆練習後能做得愈來愈好的事,就好似健身一樣,只要你keep住做運動,好快你就發覺自己fit咗,全身都輕晒。


忠:或者你會話,「我都唔覺得自己傲慢,唔使學啦。」不過我覺得學吓,再鍛鍊吓都係好嘅。我地好容易只係睇到人地眼中嘅木屑,而睇唔到自己眼中嘅大樑。


儀:咁由邊度開始呀?


忠:就由「禮讓」開始啦。


儀:「禮讓」?


忠:無錯就係「禮讓」。現代城市人最醒嘅,就係乜都爭一餐,排條慢一d嘅龍就好似輸咗成富身家咁,好「孟掙」。


儀:城市人就係咁,一有機會就會爭到盡。所以,要鍛練「謙遜」,就要先學習「禮讓」啦。好似讓路啦,讓坐啦。對人「禮讓」,係自信嘅表現。


忠:我都好同意呀。希望大家開始試下放低身段,鍛鍊「謙遜」啦。呀儀呀,今晚時間夠啦,我地下星期一再同大家分享點樣學習「謙遜」,表現「自信」啦。


儀:祝大家有一個愉快嘅周末,再見。


忠:再見。
  返回目錄